miercuri, 8 septembrie 2010

Just Me

Ma respecti? si eu! Ma invidiezi ? Ai de ce ;) Ma barfesti ? N'ai decat ;) Regreti k m'ai cunoscut ? M'i se rupe ;) Indrasneata ? Dak tu esti pampalau ;) Incapatanata ? Pana peste masura ;) Nemultumita ? Intotdeauna ;) Te`am insultat ? Foarte bine , meritai ;) Ai zis ce`ai vrut ? .. O sa ascultzi si ce nu vrei ;) Modesta ? In anumite cazuri ;) Ca sa te multzumesc ? N`o sa ma schimb ;) Tzi`am mai zis k te iubesc ? .. Am fost sincera ;) Rea ? .. Cu cine merita ;) Sincera ? Da , oricat de dur ar fi adevarul ;) Bunul meu simtz ? .. Depinde de al tau ;) Geloasa ? Da , chiar dak nu'mi dai motive ;) Indragostita ? In fiecare zi de altu ;) Copilaroasa ? Da , pt k asa vreau ;) Tupeista ? Pt k tre sa fiu mereu peste tine ;) Vrei sa`mi devii prieten ? .. Demonstreaza`mi k meritzi ;) Indiferenta ? Daca nu ma interesezi ;) Te urasc ? .. Mi`ai dat motive ;) Falsa ? Doar cu unii ;) Parsiva? Datorita unora dintre voi ;) Un sfat ? Nu asculta de sfaturile nimanui ;)

2 comentarii: