marți, 2 noiembrie 2010

........

totul a fost in zadar...ai ramas acelasi baiat interesat de ce spun ceilalti...acelasi baiat orgolios.....numai eu m-am schimbat si asta din cauza ta...si a singuratatii care pune usor stapanire pe toata fiinta mea. si dintr-o data nu mai sunt eu...cea care am fost...cea pe care o stiai tu...pe care o stiau toti....ma inchid in mine si totul ramane un mister pe care nici eu nu il pot elucida si ma simt neputincioasa...niciodata nu m-am simtit asa. poate pentru ca tot .timpul ai fost langa mine si m-ai ajutat sa trec peste orice. dar nu mai esti...noaptea si somnul ma surprind gandindu-ma la tine...la tot ce a fost si numai e... luna imi zambeste si imi trimite o raza prin geam incercand sa imi atraga atentia de la ganduri negre...norii se aduna si ma indeamna sa ghicesc ce forme au luatincercand sa gaseasca o urma de zambet pe fata mea....in zadar...tu nu mai esti...dar viata mea continua...cu ochii in lacrimi dar mereu cu capul sus asa cum m-ai invatat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu