miercuri, 3 noiembrie 2010

Doare...

Te visez si doare...
Merg pe strada si te vad....
Deschid ochii si doare ca e patul gol...
Patul in care ne-am iubit de atatea ori...
Doare cand privesc in jur....
Atatea lucruri imi amintesc de u...
De noi de tot ce a existat si acuma numai e...
Doare cand inca simt sarutul tau pe buze....
Doare ca inca te iubesc...
Doare ca nu pot si nu vreau sa te uit....
Doare ca stiu ca nu vei mai fi langa mine...
Doare ca m-am trezit din cel mai frumos vis....
Doare totul...
Doare si lacrima ce-mi curge pe obraz...
Am tot sperat dar si speranta a inceput sa doara...
Doare pana si visele in care imi apari....
Doare.... Doare....
Stiu ca nu voi mai iubi....
Doare ca stiu ca nu ai sa mai vii...
Doare ca esty cu alta ...
Doare ca ai ales sa fugi in loc sa lupti...
Doare ca esty asa departe....
Doare totul...
Doare si stiu ca v-a mai durea mult timp...
Doare ca ne-am spus vb dulci si ne-am jurat atatea.....
Doare fiecare cuvant care mi l-ai spus.....
Doare pana si numele tau...
Doare ca plang si sufar si ma gandesc...
Doare ca stiu ca asa va fi mereu...
Doare tot ce ma inconjoara...
Doare doare doare doare....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu